latinica  ћирилица
29/08/2017 |  15:53 | Autor: RTRS

Užičanin ulovio riječnu neman: Mislio sam da iz rijeke izvlačim voz

Užičanin Strain Milosavlljević juče je iz Lima izvukao pravu rečnu grdosiju koja se više od dvadeset minuta otimala na drugoj strani štapa.
Užičanin ulovio riječnu neman  (Foto:M. Cvetković / RAS Srbija) -
Užičanin ulovio riječnu neman (Foto:M. Cvetković / RAS Srbija)

Na potezu između hidrocentrale u Bistrici i Priboja ulovio je soma teškog 33,5 kilograma i dugog 1,8 metara. Brkata ala, koju je Milosavljević prevario “na vuču“, nasjela je na rapalu.

- Godinama pecam somove, ali ni nisam uhvatio nijednog približne veličine ovome. Kad je progutao rapalu i kad sam ga osjetio na štapu, mislio sam da sam zakačio voz, - priča za ribolovac iz Užica.

Zamarao je dugo soma, a ribetina je u “samoodbrani“ vozala čamac, u kome se Strain nalazio se drugom, i dva puta ga okrenula.

- U nedjelju sam ulovio jednog od 15 kilograma, a u ponedjeljak ponovo izašao na rijeku. Imao sam jedan udarac rano ujutro i ništa se nije dešavalo sve do pola četiri. A onda je grunulo! Nabijao je u dno, osjećao sam da je riba ogromna. Nisam strijepio da će se otkinuti jer sam imao jak pribor. Sve je bilo lakše kad se som pojavio na površini, mada smo ga teško, već savladanog, uspjeli da ubacimo u čamac, - kaže Strain.